Gmina Gromadka
Oficjalna strona Gromadki
Oficjalna strona Gromadki
O Gminie
Gmina Gromadka jest położona w północno-wschodniej części
powiatu bolesławieckiego na obszarze regionu makroregionu Niziny Śląsko-Łużyckiej.
wtorek, 21, październik 2025
Ogłoszenie o konsultacjach społecznych
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 16, październik 2025 16:16

ogłasza przeprowadzenie konsultacji społecznych, mających na uwadze zebranie
od mieszkańców Gminy Gromadka wniosków, uwag i opinii do uwzględnienia dotyczących projektu dokumentu "Diagnoza potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie usług społecznych oraz utworzenie Planu Wdrażania CUS" realizowanego w ramach projektu „Utworzenie Gminnego Centrum Usług Społecznych dla mieszkańców Gminy Gromadka” dofinansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Europejski Fundusz Społeczny PLUS
diagnoza
Konsultacje społeczne przeprowadzone będą w okresie od 17 października 2025 r do 6 listopada 2025 r w formie przyjmowania wniosków, uwag i opinii na piśmie w szczególności na formularzu, który dostępne do pobrania:
- na stronie internetowej Urzędu Gminy Gromadka
ankieta
a także
- na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gromadce z siedzibą
w Wierzbowej – www.gopsgromadka.pl
plan wdrażania
Propozycje, uwagi i opinie można przekazać:
- pisemnie na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gromadce z/s w Wierzbowej, Wierzbowa 19, 59-706 Gromadka
- bezpośrednio do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gromadce z/s w Wierzbowej,
w godzinach pracy Ośrodka.
Wnioski, uwagi i opinie nie podpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem oraz z datą
wpływu po dniu 6 listopada 2025 r. nie będą rozpatrywane.
Dyrektor GOPS
/-/Julita Witnik

Projekt Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Gminie Gromadka jest współfinansowany w ramach Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Europejski Fundusz Społeczny PLUS, Priorytet 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku Działanie 7.10 Rozwój Usług społecznych i zdrowotnych – ZIT.