Gmina Gromadka
Oficjalna strona Gromadki
Oficjalna strona Gromadki
O Gminie
Gmina Gromadka jest położona w północno-wschodniej części
powiatu bolesławieckiego na obszarze regionu makroregionu Niziny Śląsko-Łużyckiej.
piątek, 25, kwiecień 2025
Komunikat Wójta Gminy Gromadka o zmianie trybu pracy Urzędu Gminy w Gromadce
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 09, październik 2020 13:48

Wójt Gminy Gromadka, w związku z zaostrzającą się sytuacją epidemiczną , od dnia 12 października 2020 r . (poniedziałek) do odwołania wprowadza ograniczenia w zakresie dostępności Urzędu Gminy w Gromadce dla Interesantów.
Wnioski, pisma i inne dokumenty należy składać w wyznaczonym miejscu przed wejściem do budynku Urzędu. Wszystkie inne sprawy, w miarę możliowści należy załatwiać telefonicznie, elektronicznie lub faxem. Wytworzone i gotowe do odbioru dokumenty będą wydawane po uprzednim kontakcie telefonicznym z pracownikiem zajmującym się daną sprawą lub z sekretariatem Urzędu.
Kasa Urzędu Gminy w Gromadce pozostanie nieczynna do odwołania Opłat należy dokonywać elektronicznie lub też w kasie Banku Spóldzielczego w Gromadce ( wpłaty na konta Urzędu nie są obciążane prowizją)
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod podane numery telefonów bezpośrednio do osób prowadzących dany rodzaj załatwianej przez Państwa sprawy.
NR TELEFONU |
NAZWA STANOWISKA |
75 30 67 122 |
Radca Prawny |
75 30 67 122 |
Referent d/s obsługi rady gminy i OC |
75 30 67 126 |
Ref. ds. drogownictwa i ewidencji działalności gospodarczej |
75 30 67 125 |
Inspektor ds. zamówień publicznych i inwestycji |
75 30 67 117 |
Zastępca Skarbnika Gminy |
75 30 67 124 |
Podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych |
75 30 67 118 |
Inspektor d/s ewidencji podatków i windykacji świadczeń |
75 30 67 128 |
Inspektor d/s pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji i promocji gminy |
75 30 67 116 |
Podinspektor ds. oświaty i rozwiązywania problemów alkoholowych |
75 30 67 123 |
Inspektor d/s księgowości budżetowej |
75 30 67 115 |
Inspektor d/s budownictwa i gospodarki nieruchomościami |
75 30 67 118 |
Inspektor d/s wymiaru podatków i opłat |
75 30 67 110 |
Sekretarz Gminy |
75 30 67 120 |
Podinspektor ds. gospodarki odpadami |
75 30 67 119 |
Wójt Gminy |
75 30 67 129 |
Zastępca Kierownika USC |
75 30 67 111 |
Podinspektor – prowadzenie sekretariatu |
75 30 67 114 |
Referent ds. ochrony środowiska, rolnictwa i melioracji |
75 30 67 120 |
Inspektor d/s finansowych i zasobów archiwalnych |
75 30 67 123 |
Podinspektor ds. księgowości budżetowej |
75 30 67 123 |
Referent ds. podatku VAT |
75 30 67 113 |
Skarbnik Gminy |
75 30 67 127 |
Referent ds. pozy. pozabudżetowych źródeł finan. inwestycji |
W przypadku braku możliwości kontaktu telefonicznego przed schodami wejściowymi do budynku Urzędu zainstalowany został dzwonek.
Adres email Urzędu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon 75 7382452, 75 7382453
Adres skrytki ePUAP: 5w31xn3vat/skrytka
Wójt Gminy
/-/ Dariusz Pawliszczy